Lai ļautu notikumiem netraucēti ritēt, bija jāietur pauze. Tagad stāstam par Catri trimarānu būvi 2004.gadā Liepājā varam pielikt pirmo punktu. No Finanšu un ekonomisko noziegumu prokuratūras februārī (2007) saņemta vēstule, ka pret bijušo SIA Catri LL ražošanas vadītāju Gintu Bubieri uzsākts kriminālprocess. Otrs valdes loceklis Jānis Ruskis, kura balsojumi valdē neļāva no Bubiera pakalpojumiem atbrīvoties, tagad pats no darba banku sfērā atbrīvots. No pienākumu pildīšanas Iekšlietu ministrijas struktūrās atbrīvots arī Bubiera advokāts Genadijs Atujevs. Internetā izplatītā un ar Harken zīmolu piesegtā dezinformācija tagad ar Harken Inc. (ASV) vadības atbalstu no publiskajām diskusiju grupām tiek dzēsta. Vēl maksātnespējas process Kurzemes apgabaltiesā nav beidzies. Datori ar nozagto tehnoloģisko dokumentāciju nav atrasti. Vēl nav celta prasība pret nodarīto zaudējumu vaininiekiem. Joprojām Liepājā iestrēdzis Spānijas pilsonim piederošais trimarāna pusfabrikāts, kura būvi Bubiera komanda nav spējusi veikt. Tomēr notikumi tagad ievirzās Likuma gultnē, kam agrāk vai vēlāk bija jānotiek. Catri trimarānu autors Aldis Eglājs notikušo komentē: - Tā ir slimīga alkatība, ja izgudrojumu piesavinās, izmantot neprot un inovatīvu ražošanu pārvērš kriminālprocesā. Pēc bankrota Liepājā esam saņēmuši atbalstu gan Latvijā, gan ārpus tās. Visu piecu pasūtīto Catri24 trimarānu būvi izdevās nobeigt un saistības ar pasūtītājiem nokārtot. Īpašnieki ir iepazinušies ar Latvijas trimarānu kvalitāti un atsauksmes ir pārliecinošas. Izmēģinājumi un burāšanas pieredze ļāvuši Catri konceptu attīstīt tālāk. Ir izstrādātas modernizētas modifikācijas un Catri trimarānu ražošana ir atjaunota.
|